niedziela, 15 kwietnia 2012

My

Jak kiedyś wspominałam chciałam dodać jakieś nowości , a więc dzisiaj macie pare rzeczy z mojego domu. A mianowicie będzie to biżuteria ;)
Jedna z nas trzech , która również prowadzi bloga obchodzi dzisiaj urodziny , a więc wszystkiego najlepszego Eliza! <3

                                                                          Kolczyki - primark
                                                                    pierścionek - Primark

                                                            pierścionek - Reserved
                                                              Kolczyki - Primark





















                                                          Nowe zakupione lakiery - no name
                                                                        Okulary - goldigga
              Buty - converse ( allegro )
Sweterek miętowy warkocze - sh 
                                                  

                                               Mój nowy nabytek. Buty UGG w stanie bardzo dobrym - sh

                                                                    Koszulka - sh
                                                        Nadruk z mojej nowej koszulki - sh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz